Dagboek van 2 au pairs

Slaap kindje slaap?

‘Wheeee..wheeeee!' Jeminee, wat was dat voor herrie? Binnen twee tellen stonden we beide naast bed. We sliepen voor het eerst in het huis, aangezien Rob en Marieke een feestje hadden en wij 's ochtends vroeg weer met de kinderen eraf gingen. En dat hebben we geweten. Toen we beide naast ons bed stonden dacht ik dat het ochtend was. Een uur of zeven. Het was alleen nog wel een beetje donker voor zeven uur 's ochtends. Kim ging naar Max en ik keek op mijn telefoon. Twee(!!) uur 's nachts, verdomme. Wie verzint dat! Max had raar gedroomd en was een beetje bang in het donker. Wij allebei klaar wakker en om de beurt langs Max. Na vijftien minuten was die ook weer in slaap gevallen. Wij daarentegen niet. Ik kon nooit weer in slaap komen en toen ik eindelijk sliep stond Max weer in de kamer. ‘Ik kan niet meer slapen', was zijn antwoord op de vraag wat hij kwam doen. Nou lekker dan, het was inmiddels zes uur en ik was nog moe. Heel moe en Kim ook. Ging Lucas ook nog eens huilen en die wilde uit bed. Goed dan, zat ik om half zeven beneden met twee kindjes. Ik slaap liever om half zeven 's ochtends, tot een uur of elf of zo.

Nadat we Lucas naar de crèche hadden gebracht en met Max een eindje hadden getoerd, gingen we nog langs de speeltuin. Even rondkijken en hup de auto weer in. Filmpje gekeken en Lucas weer opgehaald van de crèche. En wie zaten er allebei achterin de auto te slapen? Juist, Max en Lucas. Heerlijk, wat een rust! Vanavond maar alle vier heeeel vroeg op bed. Welterusten....

Roas!

Reacties

Reacties

Ans

En la mama en papa...... topfit zeker?!! Hihi...

Anne Jan

Hey dames! Ik moet toegeven ik moest me even inlezen in jullie leuke verhalen!... maar het klinkt allemaal super leuk! Ik ben blij dat Roas geen Italiaans kan, dat scheeld weer een paar keer surfen naar freetranslation.com ;) haha! Heel veel plezier nog! En leuk om jullie verhaaltjes te lezen!

Niet te hard chillen daar he :P En oja Grou doet het tot nu toe prima met het skûtsjesilen... WE STAAN EERSTE!!! samen met Heerenveen :P

Doei! Groetjes Anne Jan

Smithg199

Thanks for another magnificent post. Where else may just anybody get that kind of info in such a perfect manner of writing? I have a presentation next week, and I'm at the look for such information. dcdekgeddcbeckda

Pharmc888

Very nice site! cheap goods

Pharmd530

Very nice site!

Pharmf401

Very nice site! [url=http://apxoiey2.com/qovrot/2.html]cheap goods[/url]

Pharmc985

Very nice site! [url=http://opeyixa2.com/qovrqo/2.html]cheap goods[/url]

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!