Dagboek van 2 au pairs

Onafscheidelijk

In de bijna vijf weken dat we hier nu zijn, zijn Kim en ik een goed team geworden. Wat wil je ook, we zijn al vijf weken onafscheidelijk. We hebben elkaar slechts één dag van de vijf weken niet gezien. En dat schept een band moet ik zeggen.

We hadden van te voren een beetje onze twijfels. Zou het wel zolang goed gaan? Gingen we ons niet aan elkaar irriteren? Ook ons thuisfront vroeg zich regelmatig af of we al ruzie hadden gehad. We kunnen jullie gerust stellen. Het antwoord is nee. Het gaat juist heel erg goed. We zijn eigenlijk de hele dag samen, alleen 's nachts niet. En dat gaat prima. Ook nu we ‘gedwongen' wel samen slapen, omdat Ron en Angela (zus van Kim + vriend) in mijn bed slapen, is er nog geen vuiltje aan de lucht. Gezellig juist, samen in bed wat kletsen. Het slapen is alleen wat minder. We kunnen beide niet zo goed samen met iemand in één bed slapen, dus 's ochtends zijn we doodmoe. Beetje lastig, maar woensdag verhuis ik weer terug naar ‘mijn' kamer. We zijn nog zes nachtjes samen in Italië en ‘verhuizen' dan weer terug naar ons koude kikkerlandje. Waar we elkaar niet meer elke dag zien, zomaar even kunnen kletsen aan de keukentafel en zeker niet meer samen in één bed zullen slapen. Dat laatste is dan een ding dat ik niet ga missen, maar de rest toch wel. In Nederland maar vaak samen Italiaans eten met een wijntje en een sneeuwwitje!

Roas!

Yvonne

Fijn dat het zo goed is gegaan, inderdaad weet je van te voren niet of het goed gaat.
Er zijn veel vriendschappen stuk gelopen met samen op vakantie.
En Roas, toch een beetje gewend aan het Italiaanse eten?
Ik hoor Kim ook niet klagen over heimwee, dat had ze in Belgie wel heel veel last van.
Dus het scheelt toch dat jij er bij bent.
Nog een paar dagen en dan kunnen jullie weer uitrusten, uitslapen, en feestvieren.
Geniet nog maar even van het zonnetje, want hier is het op en af met het weer.
groetjes

pauline

wat heerlijk dat het zo goed is gegaan en ik denk dat jullie ondanks de slapeloze nachten een heerlijke tijd hebben gehad bij marieke,rob en de kids.
Als jullie terug zijn begint er voor jullie weer de harde werkelijkheid van studeren maar we gaan toch wel wat gezellige avondjes organiseren met italiaanse pasta en vino, met manon en marrit, of worden nhet dan gewoon pannekoeken!!!!!
tot gauw en geniet nog maar even van de laatste dagen.

Erik

dit zal wel een van de laatste verhalen zijn! Naast het chillen, strandbezoek en pisa zullen jullie het daar wel rustig aan doen!

tot zondag, eindelijk! :D