Dagboek van 2 au pairs

Wisten jullie dat:

- We over 2 weken al weer terug in NL zijn

- We hopen dat we het warme weer meenemen

- Roas anders beweert meteen weer het vliegtuig in te stappen naar een exotische bestemming

- Kim na een jaar buitenland voorlopig geen plannen meer heeft om voet te zetten buiten Friesland

- We hebben geprobeerd om Lucas het woordje ‘Danoontje' te laten zeggen

- Dit niet verder kwam dan: ‘Da-da-mamamamamama'

- Wij vinden dat hij straks toch minstens ‘Roas & Kim' moet kunnen zeggen

- Max zichzelf er uit vindt zien als Spiderman als hij zijn duikbril opzet

- Kim het meer weg vindt hebben van Darth Vader van Star Wars, zeker wanneer hij door de luchtpijp ademt

- Kim een 2 weken oude kitten heeft gered bij de buren en in Rome een rat brood heeft gevoerd

- Dit terwijl we bedelaars keihard negeren

- Een zwerfster in Firenze het daar niet mee eens was en Roas daarom sloeg

- Roas haar vervolgens even heeft uitgescholden

- Zij trouwens ook vloekt als zij rijdt

- Zij door Kim overigens wel is uitgeroepen tot de beste chauffeuse ever

- Kim toch blijkt te kunnen kaartlezen

- En wel in Rome

- Roas in restaurant ‘La Rampa' (Rome) Jack uit As the World turns meent hebben gezien

- Kim als niet-ATWT kijkster stiekem ook denkt dat het hem was

- De tiramisu die ze daar als toetje at er erg ‘La Rampa' uitzag: smots!

- Kim verslaafd is geraakt aan Italiaans voedsel en haar nieuwe sportschoenen

- Zij aardappelen nu officieel haat

- Zij thuis Italiaans gaat koken voor ‘La mama' en wie aan wil schuiven

- Roas nog twee romantische dagen beleeft met haar vriendje in Rome

- Kim nu in haar ‘I ♥ Roma' t-shirt onze blog probeert te updaten

- Dit vanwege de vele verontwaardigde reacties waaruit is gebleken dat jullie ons goed in de gaten houden

- Wij dit erg leuk vinden en ons er op verheugen jullie over 2 weken weer te zien!

- Wij tot die tijd nog even gaan genieten van het mooie weer, rode wijn (Kim) en Sneeuwwitje (Roas) en poepluiers...

Jaei & Berber

Gelukkig dat we weer een verhaaltje hebben!
Samen met mem hebben we weer even bijgelezen over jullie avonturen. Ook erg leuk dat je je bord niet leeg eet Roas(komt me bekent voor).
Dat je ratten wel eten geeft en arme mensen niet kan volgens Bepsie niet. Beetje medeleven tonen voor de minder bedeelden(of suksewat).

OEH! Hebben jullie wel een foto van Jack gemaakt!?
Jammer dat het niet Brad was, maarja Jack kan er ook mee door natuurlijk =)'

Nog veel plezier de laatste paar dagen in Rome en wij verheugen ons nu al op jullie thuiskomst!

Liefs

p.s Als je wat exotisch boekt willen er wel meer mensen mee hooooorrr (A)

Ans

Nou, dat Italiaanse eten lijkt me wel wat!!!!

arnold

hé lady's en boy. hoe is't nu; het regent hier gelukkig; hoef ik eindelijk de bloemen geen water te geven. na wat "gezeik" van de buurman en mr. politie over de vloer, kwamen de wepsen ook nog langs. een groot wepsennest onder de grond. zij hebben dit jaar echter een vroege "witte" kerst; de wespendelver is geweest en heeft ze witgespoten. zo jullie weer ff bijgekletst over ons. nou roas en kim. wij zijn erg blij dat jullie bijna weer terug komen. en wat dat exotisch gebied betreft ik denk dat roas friesland eerst ook wel weer ff mooi genoeg vindt. en van dat bordje eten komt mij ook bekend voor hahahaha
groeten en xxxx

Sicco

Whaha! dat is genoeg lijkt me :)

Yvonne

Hoi Kim, als je maar niet de ratten op Capanonne gaat voeren.
Voor je het weet heb je dan een invasie ha ha.
En hoe kan Roas nu niet verslaafd raken aan Italiaans voedsel, is zo heeeerlijk.
groetjes Yvonne

Marrit

Whaaa ein-de-lijk weer wat leesvoer nog 2 weekjes wachten en dan wil ik de verhalen toch nog eens ff in t echt horen onder t genot van een sneeuwwitje (wil ik ook wel eens proberen) en een uitgebreide Italiaanse maaltijd ;)
Ciao en in dikke tút