Dagboek van 2 au pairs

Even een dagje Nederland

Vandaag beleefden we even een dagje Nederland. Het ging keihard regenen en onweren. En het werd niet warmer dan 21 graden. Shock! Stiekem was het wel even lekker zo'n koel dagje. Kun je je misschien niet voorstellen, maar drie weken lang meer dan 35 graden en weinig wind.. poee. Niet uit te houden! Al worden we er wel poepie bruin van en dat is natuurlijk mooi meegenomen!

Max en Lucas vonden het nodig om ons 's nachts uit de slaap te houden. Max wilde graag een deurtje in zijn dekens (lees: de dekens moeten een beetje omhoog staan) en Lucas was z'n speen kwijt. Slapeloze nachten hebben we hier (iets overdreven) en dat valt ook wel aan ons te zien. Vanochtend stonden we 5.45 naast bed. Dat zijn toch geen tijden meer? Ik krijg echt steeds meer respect voor mijn ouders. Al werd ik overdag ‘gedumpt' bij pake en beppe, dus dan hadden ze geen last van me. 's Avonds daarentegen raasde ik moord en brand hebben ze me wijs gemaakt. Ik hoop echt dat ik later kindjes krijg die de hele nacht doorslapen en ‘uitslapen' tot een uur of 8. Later kan natuurlijk niet, want dan moeten we rap naar school.

Gister zijn we met z'n vieren naar een dorpje in de buurt geweest: Castiglione d' Orcia. Even een cappuccino en spremutta's (sinaasappelsap) drinken! En wat hadden we het gezellig. We gingen visjes kijken in de fontein en we kregen een stukje brood van een aardige meneer om de visjes te voeren. Toen nog even gespeeld in de speeltuin en hup weer in de auto. ‘Mag nog één keer die van ‘Rosanne' erop asjeblieft?', vroeg Max. Ik word gek van dat liedje, maar omdat hij het zo lief vraagt doen we dat natuurlijk. Max kan hem ook al een beetje meezingen. Stiekem vind ik dat ook wel weer heel schattig!

Roas!

Reacties

Reacties

Gerard

Wat ben je toch lief naar je heit en mem. Gedumpt noem je dat als je moeder de kost moest verdienen om dat lekkere bekkie van jou maar weer vol te kunnen krijgen met voedsel. Mooi is dat. Beppe Berber verheugt zich er nu al op om op lytse Gerard Gysbert te mogen passen...... HAHAHAHHHAHAHA
Latersssssssssssssssssss
xxx Heit

Angela

Zo vroeg sta ik niet eens op als ik een vroege dienst moet draaien!!!

berber

Hooguit 2 dagen "gedumpt" hoor van half 8 tot half 5 en de rest deed ik bijna in mijn uppie potjandorie met 3 kindjes!!!!!En Gerard zegt maar wat die pûde, beppe Berber weet echt niet of ze dat wel zo leuk vindt, misschien is het dan pake Gerard z'n beurt!!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!