Dagboek van 2 au pairs

Home alone dag 2

‘Kim... Kim!' werd er in mijn oor gefluisterd. Ik pakte mijn mobieltje en merkte op dat het half 4 was. 's Nachts ja. ‘Watisser?' ik draaide me om en stond oog in oog met Max. ‘Je moet me instoppen en een deurtje bouwen van de deken.' Ik heb opeens zeer veel respect voor ouders. Het is niet alleen 's nachts uit bed worden gekrijst of vroeg opstaan. Het is ook kleren wassen, brood bakken, eten koken, 14.378 keer ‘Dora redt de prins' kijken, boodschappen doen, kinderen naar de crèche brengen, kinderen weer ophalen, huis schoonmaken (Marieke doet ons wat als er straks ‘beestjes' rondlopen :P), spelen, poepluiers verschonen (nou ja, in Roas haar geval dan... ik heb mijn handen al vol aan Max... ;), muggen doodslaan etc. etc. ‘Kim... Kim!' het was inmiddels 7 uur. ‘Goedemorgen Max... Wil je niet nog heeeeeeel eventjes slapen? Het is weekend...' Max dacht even na. ‘Nee, ik moet poepen.' En een momentje later: ‘Klaar!!' Sta je daar 's ochtends in alle vroegte met de slaperige hoofd billen af te vegen. Gelukkig zijn de kindjes lief tegen ons en hebben ze onze ‘Road Trip Toscane ‘09' cd voor in de auto geaccepteerd. Houdt wel in dat we 14.378 keer ‘Rosanne' van Nick & Simon en ‘Laat het gras maar groeien' moeten aanhoren, maarja alles beter dan: ‘Ga je mee naar het land van je ogen dicht...' *gaaaaaap! ;)

Bacio,

Kim

Reacties

Reacties

berber

Tsjonge jonge, wat een weelde, kinderen naar de creche, moeders de handen vrij. En moet je toch horen, ze hebben het zo dreech!!!
De bakker is er om brood te bakken hoor, hij moet ook zijn geld verdienen, dus....
Moet ik wat leuke disneyfilmpjes opsturen? Bamby, of sneeuwitje???...........................

Andre (Lemmer)

Kwam op jullie site. Wat een super leuke vakantie zeg...mooie foto's...erg leuk geschreven...wil ook naar Toscane! Heel veel groeten en nog veel succes daar.. Wij hebben net de Lemsterweek achter de rug...moet zelf maandag weer aan het werk...ben erg jaloers.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!