Dagboek van 2 au pairs

Ga je mee naar het land van je ogen dicht?

Ik heb me ernstig bedacht over het nemen van kinderen later. Man, man, man wat een nacht. Ligt er om 06:00 's ochtends ook nog een kind naast je in bed te friemelen. Roassanne had bedacht dat ie wel even 'rustig' tussen ons in mocht liggen. Nou, gezellig. Ik heb geen oog meer dicht gedaan. Maar het grote voordeel van alles.... Ik ben opeens een stuk beter in streng zijn. Door het grote slaaptekort heb ik namelijk eveneens een tekort aan geduld... Niet dat het beschuitje er vanochtend nu wel snel in ging, maar het ging er in. Moest vervolgens op weg naar de creche de cd met kinderliedjes ook nog op. Slaapliedjes wel te verstaan: 'Ga je mee naar het land van je ogen dicht? Kijk omhoog, 't is de regenboog! Voel de kleuren stralen door je mooie haren...' *Gaaaaaaap. En wie lagen er heerlijk te pitten achterin de auto... juist. Vanavond rapido op bed...

Bacio, Kim

Reacties

Reacties

Yvonne

Nu dames, ik hoop dat jullie na dit au Pair avontuur nog even vakantie hebben.
Buiten veel liefde en plezier die je van die kleintjes krijgt, is het ook zeer vermoeiend en zwaar.
Marieke heeft het de laatste jaren ook niet makkelijk gehad, met de bouw en veel alleen en een beetje aarden daar.
Mijn petje af voor haar, een stevige tante.
Maar naar mijn idee doen jullie het uitstekend.
Je gaat toch ook van die kleintjes houden.
Nog even over internet, ik las bij Kirsten de Klein (je nichtje) dat zij een abbonnement had xs4all.
Dat gaat geloof ik via de sateliet, dan kun je altijd en overal internetten.
Misschien kun je haar vragen wat zoiets kost.
Vertel dit ook even aan Rob en Marieke, misschien iets voor hun.
Nu ik volg jullie natuurlijk dagelijks, fijn dat jullie een dagboekje bijhouden.
Nog alle sterkte, en een tip.
Bij eigenwijs gedrag, beter afleiden dan staffen.
Veel lol maken met elkaar helpt altijd.
En kim jij hebt geloof ik wel veel humor.
Hoe gaat het trouwens met de muggen, zijn ze jullie bloed al zat ha ha.
groetjes dikke kusjes voor Max en lukas

Yvonne

Trouwens dat friemelen in bed, heeft Max niet van z,n moeder.
Christian kon ik ook niet in bed hebben, maar Marieke lag als een prinsesje.
Even een leuk detail.

Kim & Roas

Hallo allemaal!
Allereerst bedankt voor alle reacties!! We proberen zo veel mogelijk te beantwoorden, maarja druk leventje hier natuurlijk he... ;)

@ Yvonne: Hallo Yvonne, we zijn blij dat we je via deze weg even een paar weekjes op de hoogte kunnen houden over je mannetjes :D En super super super bedankt voor de extra fotoruimte! We zullen het goed besteden :) Vandaag waren Rob & Marieke voor het eerst een hele dag weg, en het ging super goed: geen gehuil en ze waren super lief (misschien komt dit doordat ze misschien een heeeeel klein beetje moe waren...... ;) ) We bloggen!!

@ Anne-Jan: wij willen helemaal niet horen dat het goed gaat met het Grouster skutsje, moeten we nog een topfeest missen: neeeeeee!!!! ;)

@ Marrit: dikke theezakjes onder de ogen, ik zeg het je.... Vanavond maar vroeg op bed!! Liefs ons!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!