Dagboek van 2 au pairs

Melk is goed voor elk...

'Ik wil melk'

'Kun je dat ook gewoon vragen?'

'Mag ik melk alsjeblieftdankjewel?'

'Natuurlijk mag dat Max....' Zo. Opvoeden die handel. Terwijl Max de witte vloeistof naar binnen slurpte dacht ik na over hoe dat ene rijmpje ook al weer ging.

'Melk is goed voor elk maar niet voor Jan want die piest er van!'

'Waarom piest die er van? Wat is piessen?'

Shit. Ik kan echt niet met kinderen om gaan.Denk je dat ie het wel weer vergeet, nou mooi niet. Vanochtend bij het ontbijt: 'Melk is goed voor elk maar niet voor Jan want die piest er van!' En alsof het niet erg genoeg is dat ik hem een vies woord heb geleerd komt er vandaag ook nog visite langs, waaronder Ome Jan....... Hopelijk krijgt Max 'spremuta' bij zijn lunch.....

Bacio,

Kim

Reacties

Reacties

Ans

Ik droomde dat mijn kont een roosje was en dat jij er aan stond te ruiken... Leer hem dat maar niet!!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!