Dagboek van 2 au pairs

Echt Italiaans eten: pannenkoeken

Vertelde ik eergisteren nog dat het wel eens onze laatste dag van uitslapen kon zijn, vandaag mochten we weer uitslapen. Marieke ging alleen op pad met Max en Lucas ging naar de crèche. Lekker lang uitslapen zou je denken, maar nee. Om negen uur stonden we beide al naast ons bed. Het vroege ritme is er snel ingeslopen. Kim ging sporten. Jaja, we hebben hier een loopband en fiets tot onze beschikking. Ikzelf had gister mijn oefeningen voor mijn knie al gedaan, dus vandaag sloeg ik even over. Morgen weer een dag.Verder hebben we 's ochtends heerlijk gerelaxt. Beetje in de zon liggen, boekje lezen, wasje gedraaid, foto's bewerkt en op de site gezet en wat mailtjes verstuurd.

's Middags met Max watergevecht gehouden. Wat een verkoeling. Er kwam ook eindelijk een windje opzetten, ideaal. Dan is het hier heerlijk, anders niet uit te houden. Dan zitten we binnen. En ja je leest het echt goed: binnen. Tussen twaalf en drie kun je buiten wel wegsmelten als het niet waait. Lucas poepte 's middags weer eens buiten en hij had geen luier om, want hij was in het water aan het spelen. Dit was al de tweede keer. Voortaan maar met luier om in het water ;)

's Avonds wachtte ons de eerste echte grote test. Marieke moest werken en Rob zit nog steeds in Singapore. We waren dus voor het eerst een avond alleen met de kindjes. Dus ook met z'n vieren eten en de kindjes in bad doen en op bed brengen. Het ging allemaal prima. We hebben pannenkoeken gemaakt en ze vonden ze heerlijk. Nog een danoontje na de tijd, nog even keten en hup het bad in. Snel wassen en op bed. Op een korte snik van Lucas na verliep alles vlekkeloos. Gelukkig naar, ze vinden ons lief. En nu kunnen wij genieten van onze avond. Sneeuwwitje erbij, met 7up blijk ik bier wel te lusten, en buiten genieten van het weer. Toch jammer dat de muggen ons zo lekker vinden. We zitten onder de muggenbulten. Echt niet cool. Gelukkig bestaat er zoiets als een antimuggenspray en azaron. Nu moeten alleen de muggen het ook nog vinden stinken, want ze geven er (nog) niks om.

Roas

Reacties

Reacties

Manon

He meiden, Hier ff snel nog berichtje van mij ;) Leuk iedere keer weer jullie verhaaltjes te kunnen lezen.
Hier vanavond dorp even ingeweest met remon. Was gezellig tent en muziek. Helaas niet veel bekenden en mis jullie wel beetje hoor ;). Denk aan jullie en na het weekend komt er denk ik snel een langer mailtje! rustig aan en geniet xx

Ans

Heee dames,

Volgens mij laten jullie Lucas expres is zijn blootje lopen, hoeven jullie hem ook niet tte verschonen ;-)
Leuke foto's trouwens!!!!
Ik tel af!!!!!

Liefs Ans

Kim

Met opzet?!? Denk je dat stront van de veranda opruimen een pretje is ;)

Liefs

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!