Dagboek van 2 au pairs

Pannolino (luier) numero uno

‘Die kleine moet ook een schone luier'

Ik hou me mooi afzijdig. Toevallig ben ik net druk bezig met puzzelen, ook belangrijk. Ik wil niet weten hoe die andere kleine zal reageren als ik hier zomaar bij wegloop voor een vieze luier. En Roas is toch al in de buurt... Zij voert hem al een fruithapje dus dan kan ze zijn poepluier ook meteen even... ‘Kim, kun je me ff helpen? Als jij die benen nou omhoog houdt, dan maak ik het wel schoon enzo.' Oh get. Nee echt, get. Wat hebben ze hem in hemelsnaam te eten gegeven?! Dit lijkt op.. ehh. Viezigheid. Spinazie a la crème, maar dan lichtbruin. En het ruikt naar... Goed, ik zal verder niet te veel in details treden. Terwijl Lucas met een big smile op de keukentafel lag - hij keek erbij alsof hij comfortabel lag, ik kan het me niet voorstellen - hield ik zijn beiden benen omhoog, terwijl Roas ondertussen aan het puinruimen was. Dat er zoveel prut uit zo'n klein geval kan komen. Na ongeveer 5 minuten was ik wel wat aan de stank en het uitzicht gewend. En inderdaad, we waren niet bepaald het record voor het snelst poepluiers verversen aan het breken. Gelukkig voor Lucas had zijn vader dit snel genoeg door, waarna we een lesje poepluier verschonen kregen. Erg interessant. Ik denk dat me dit best gaat lukken in de toekomst. En anders ben ik gewoon heel druk bezig met puzzelen...

Bacio,

Kim

Reacties

Reacties

Ans

Goed oefenen. Stel dat je ooit tante wordt kan je mooi oppassen!!!

pauline

he meiden,
ik lees het al, het gaat jullie goed af die poepluiers, gelukkig mogen jullie ook puzzelen, tekenen en verhaaltjes voorlezen.
misschien even een ander potje groente proberen hi hi.
liefs van mij

Papa

Prrrrttttt dan weet je eens wat jouw moeder allemaal heeft moeten doorstaan want ik kon dat niet aan zonder te kokhalzen ;-) Succes met acclimatiseren !

X papa

M*non

Toch oooit nog kids kim haha.. Zie het helemaal voor me haha ;) machtig. Dat kereltje zal ook wel gedacht hebben stelletje........ dikke tut

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!