Dagboek van 2 au pairs

Uno notte!

Ok: 1 probleem, 2 mogelijke oorzaken, 2 mogelijke oplossingen.

Probleem: koffer overduidelijk te vol

Oorzaken: te kleine koffer of te veel inhoud

Oplossingen: grotere koffer kopen of inhoud minderen

Ik heb uitstelgedrag. Tot op de dag van vandaag lag er slechts een pakje Robijn geurbuiltjes in mijn koffer en daar moest gezien ons vertek morgen toch maar eens verandering in komen. Maar waar te beginnen? Goed dan. Broeken en rokjes. Halverwege de jurkjes puilde mijn koffer al uit. En mijn bikini's zaten er nog niet eens in! Ik kan gewoon niet kiezen. Alsof ik in mijn eigen kledingwinkel sta: 'Heb ik dit echt wel nodig? Ach vooruit!' Nu ik er zo over nadenk kan mijn kast ook best wel eens een opruimbeurt gebruiken. Nouja, over 6 weken maar. Goed, keuzes, keuzes. Hotpants. Dat Lara Croft look-a-like broekje hoeft ook eigenlijk helemaal niet mee. Ik heb geen wapens,laat staanhaar kont en wat moet ik als toekomstig au pair uberhaipt met een LC look-a-like broekje aan mijn billen? Veel te agressief. Nee, dan de witte. Die neem ik. Misschien volledig onsexy maar wel au pair achtig. Nu de kastdeuren dicht en niet meer omkijken. Tijd om te wegen! 17 kilo, prachtig! Maar nee, wacht eens even! Dat is 2 te veel. Maar dat kan niet. Ik moet alles mee! Ik moet... Ok, toilettas en badlaken er uit... 15 kilo... Hoe kan een toilettas nou weer 2 kilo wegen!? Dit is belachelijk. Ik moet voortaanecht minder inkopen doen bij de Kruidvat. Ach, zonder make-up overleef ik Toscane vast ook wel. Op naar de zon!

Bacio, Kim

Reacties

Reacties

pauline

is het toch nog allemaal gelukt he en de koffer ging nog dicht ook, twee grote pleisters erop en klaar!!!!!
goede reis en tot horens.
Ciao , bacio mama

M*non

He meiden,

En een goede reis gehad? Hoe is de eerste indruk roas?! En herkende de kids je nog kim?
Ben benieuwd naar jullie eerste bericht!

xx Manon

Kim

@ mama: Mijn koffer woog 17,8 kilo!!! Oeps! Maar is goed gekomen dankzij de handbagage (stom, komt toch allemaal in hetzelfde vliegtuig?!?) Veel liefs e baci!!

@ m*non: heyy, vlucht was erg goed! Weinig turbelentie alleen werd er een beetje veel Italiaans geluld aan boord door de stewardess, en dat terwijl wij nog wel even wilden koesen.... Die baby herkende me sowieso niet natuurlijk en Max weet ik eigenlijk niet, maar hij is gelukkig heeeeel gemakkelijk in omgang met vreemden. Komt allemaal goed :D We proberen het een beetje bij te houden op de site, internet gaat hier nog wat lastig... We horen, liefs ons!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!