Dagboek van 2 au pairs

Bikini stress

Zes dagen voor je zes weken naar Italië vertrekt een bikini vinden is nog knap lastig kan ik je vertellen. Helemaal als je zo kieskeurig bent als ik. Ik wil een broekje met een push-up bh. Anders blijft er niks over snap je? Blijken ze nergens zo'n bikini te hebben, of nou ja ze zijn er wel (een paar), maar die vond ik niet mooi. Toen Erik en ik daarna twee dagen naar Noordwijk gingen, had ik maar bedacht daar een bikini te halen. Helaas moest je voor deze bikini's een wel heel goed gevulde portemonnee hebben. De duurste die we tegenkwamen was maar liefst 419 euries. Ben je nou helemaal gek? Voor dat geld koop ik liever 25 bikini's.

Aaah, nog maar vier dagen om een bikini te kopen, maar het is uiteindelijk gelukt. Ik heb geprobeerd niet zo kieskeurig te zijn en zo liep ik in het ziekenhuis nota bene tegen mijn nieuwe bikini aan. Een bikini bestaande uit een broekje en een push-up bh. Dikke prima! In het ziekenhuis kon ik niet passen, dus heb hem maar op de gok gekocht. En wat blijkt? Hij past!! Joehoeee.

Nu alleen nog even een vakantieabonnement aanvragen en m'n videocamera opladen en de reis kan beginnen. Nog maar twee nachtjes....

Roas

Reacties

Reacties

Angela

Ik heb al 8 bikini's klaarliggen, maar ik moet nog 4.5 week wachten....!!!!
Heeeeel veel plezier, ik kom jullie snel opzoeken!!!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!